تبلیغات در اینستاگرام برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟
شبکه اجتماعی اینستاگرام این روزها در ایران به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی مورد اقبال عموم مردم واقع شده و از همین رو این شبکه به محلی مناسب برای حضور برندهای مصرفی و حتی کسب و کارهای کوچک که محصول و خدماتی برای ارائه به عموم مردم دارند تبدیل شده است.
اما سوال مهمی که اغلب پرسیده می شود این است که چه کسب و کارهایی می توانند در این فضا حضور موفقتری داشته باشند؟
علی دادگر یکی از متخصصین بازاریابی در شبکه های اجتماعی و پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام در گفتگو با یکی از روزنامه های کثیرالانتشار در پاسخ به سوال فوق اظهار داشت "طبق تحقیقات ما بر روی کاربران ایرانی اینستاگرام ، شصت درصد کاربران فعال اینستاگرام در ایران ، خانم ها هستند.بنابراین اگر این گروه از جامعه و نیازهای آنان را خوب شناسایی کرده باشیم ، می توانیم موضوعات و کسب و کارهایی که در حوزه های مختلف مورد توجه این قشر می باشد را مشخص کنیم."
مدیر ارشد بازاریابی نمابرند تصریح کرد "به طور عمده موضوعاتی که در زندگی روزمره و سبک زندگی این گروه نقش عمده ای ایفاء می کنند نظیر : تغذیه و تناسب اندام، زیبایی، مد و پوشاک، هنر وخلاقیت و کودکان و ... مورد توجه خانمها می باشند."
علی دادگر با اعلام اینکه "نوجوانان و جوانان دومین گروه استقبال کننده از اینستاگرام در ایران هستنگرام د، اظهار داشت : "تبلیغات در اینستاگرام برای برندهای مصرفی و کسب و کارهایی که خدماتی برای این دو گروه ارائه می دهند، تبدیل به یک ضرورت شده است."
تبلیغات در اینستاگرام
وی در پاسخ به اینکه حضور چه مشاغلی در این شبکه اجتماعی بیشتر است، اعلام کرد "با پایش های مستمری که در تنوع مشاغل ایرانی در اینستاگرام انجام داده ایم، متوجه شده ایم نقش کسب و کارهای خانگی و کوچک بسیار پررنگ تر بوده و این شبکه اجتماعی موجب خود اشتغالی و رونق وضعیت درآمدی جمع کثیری از شهروندان ایرانی شده است که در شرایط کنونی اقتصادی جای امیدواری بسیاری دارد."
برای ورود به فروشگاه اینجا کلیک کنید
http://98love.zepo.ir/