تجارت الکترونیک


هر کسب و کار اینترنتی به معیارهایی نیاز دارد تا میزان موفقیت خود را چه در تبلیغات و چه در بازه های مختلف زمانی مورد سنجش و ارزیابی قرار دهد. هر کسب و کار بر حسب نوع مدل کسب و کار خود می تواند معیارهای مختلفی را با ضریب اهمیت متفاوت برای خود تعریف کند اما به طور کلی برای وبسایتهایی که تراکنش آنلاین دارند می توان این معیارها را در ۶ دسته، خلاصه نمود:

۱-کاربران جدید

۲-نرخ تبدیل

۳-تاریخ و ساعت نرخ تبدیل

۴-رفتار کاربر

۵-خریدهای منحصر به فرد

۶-ترک سبد خرید

برای آشنایی با هر یک از این شش معیار، پیشنهاد می کنم اینفوگرافی زیر را مطالعه کنید :


از فروشگاه ما دیدن کنید 



به روزترین مرجع محصولات کم یاب دانلودی

برای ورود به فروشگاه اینجا کلیک کنید



http://98love.zepo.ir/


منبع:آراتیس | اولین تحلیلگر کسب و کارهای اینترنتی ایرانی